tisdag 27 januari 2009

vad jag behöver............

....................
jag vet vad jag vill ha och vad jag inte vill ha
Jag behöver fart och fläkt, jag vill ha kul, jag vill bli road, jag vill inte bli utsatt för saker jag blir ledsen av, sånt är det slut med, jag vill må bra vara fri och bli omtyckt för den jag är !!
Jag vill ha ärliga komplimnager som kommer från hjärtat, jag vill höra att jag är bra.
Gårdagen
Igår var en bra dag, hela dagen var toppen faktiskt. Lämnade ifårn mig barnen utan att bli ledsen. Det var faktiskt lite skönt.
Men vi hade haft en toppen dag tillsammans med fika, lek och spökjakt.
Efter att P hämtat dom gick jag hem till J, vi gick ner på stan och fikade, handlade sen tränade vi.
På kvällen var det filmtajm med J, jag somnade *S*
Idag vetjag inte riktigt vad som händer och sker

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar dig för den du är goding! Kraaam J