tisdag 27 januari 2009

skoj skoj

Oj så trevligt jag hade det tillsammans med Marie och hennes lilla charmör Melwin idag när jag var i Norberg.
Tiden gick så fort och vi pratade pratade pratade om allt och inget.
Gamla minnen som gjorde att jag skrattade så jag grät, och det behövde jag. Mådde bra i kropp och själ och fick en riktig energi kick !!
Vissa saker hade jag förträngt.
Kom ihåg att jag hånglade runt mycket i ung ålder men när vi pratade så blev jag nästan mörkrädd *S* Det var mycket jag hade förträngt !!!
Nutida problem, livssituationer och planer pratades det oxå om så klart.
Marie är en en vän som jag umgicks med på gymnasiet och en tid efter. Så ruskigt roligt vi hade och så mycket vi har varit med om. Både på gott och ont, Jag kanske inte var den där toppen vännen i vissa lägen, vilket jag ångrar idag men det är som det är. Kan inte göra det ogjort iallafall.
Tack gumman för en suuuuper trevlig dag !!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

powerwalk snart ? :-)

anneli sa...

ja absolut !! I morgon kl07:30 utanför mig. Sen blir det Oti !!

Anonym sa...

nene snart sa jag - menar när de börja bli lite varmare* :-) ha en go helg*