torsdag 29 januari 2009

prrrrrruuuuuutt

När jag är själv märker jag inte ens att jag fiser aller att jag pruttar innan jag bajsar.
Men när jag har besök känns det som mer eller mindre jordbävningar med nåt avgrundsvrål i arlset. Fattar det inte !!

Nog om det, igår hade jag en toppen dag med härligt sällskap under hela dagen. Lunch med brudarna på stan. Alltid lika mysigt att bara prata skit och skratta, klaga, skvallra och bara ha det gött.
Sen kom J och vi åkte till v-ås. Shoppade lite (inte jag), fikade, hälsade på Js bror, käkade middag gick på bio och såg Mammut. Jätte bra film. Mänsklig film med känslor. Självklart bölade jag.
Sen hem :)
Mycket trevligt !!! Hela dagen var en sån energigivande dag som fortfarande känns i kroppen.

Idag...........hem till mamma och hälsa på !!!
Sen får vi se :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du brukar väll inte fisa!! haha/ marie