torsdag 15 januari 2009

Min dag

är hemma hos mamma nu. Ska sova här idag för att i morgon bege mig till Frankrike. Kommer tillbaka på söndag.
Idag har jag fikat med 3 härliga mammor på Vallonen. Sååå trevligt och mysigt och kul. Kan ju prata om vad som helst med dom. Det är stunder som jag uppskattar jätte mycket !!

Sen hem till pappa och skriva ut flygbiljetten, han låg och sov efter en lång resa hem från Amerika,kul att se honom igen trots att han var mer död än levande.

Sen kom J hem till mig och tittade när jag stressade runt och städade :D *S*
Sen ställde han upp som taxi och sjutsade mig hem till mamma med mina grejjer(så nu är dom presenterade *gulp*) ;)Seriöst nu!!! Pappa är han ju redan bekant med. :D
Nåväl, en dag i taget som det så fint heter !! :)

Har lite resfeber för i morgon. Hoppas att jag kan hålla er uppdaterade från Paris så att ni har lite koll på mig. :)
Bloggen är ju min dagbok och efter colalight min största drog !!!

Kram på er alla och håll tummarna att planet inte störtar. Det hade inte varit kul !!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ha så trevligt i Paris, ser fram emot lite uppdaterande här.

Kram

Anonym sa...

you could updated your blog dont worry

Anonym sa...

Va avundsjuk jag blir! Hoppas du får det trevligt och jag håller tummarna för att flyget kommer ner som det ska, lugnt och fint :-)
Du verkar ha många järn i elden. Har du allltid haft det eller har det blivit så sen du blev singel?
Har inte varit bland folk på länge eftersom vi varit sjuka. Blev därför "chockad" att nån pratade med mig, därav "nackspärren" :-) Jag är lite störd...
Kram Tanja