onsdag 29 juni 2011

Fy va jag är dum nu.....men

Nu kommer här en sida av mig som jag inte tycker om. Jag är kanske inte världens clown och solstråle jämt jag heller men vissa personer är ju bara så tråkiga.
Så fruktansvärt tråkiga och vem är jag att dömma dom, men fan dom tar energi bara för att jag låter dom göra det. Dumma mig!!

Vissa ser ju ut som döden varje gång man hälsar på dom och ok, folk kan ha en dålig dag men inte JÄMT va???
Och så finns det dom här "lama" människorna som man bara vill ruska om och skrika "LE FÖR FAN" åt.
Jag är hemsk nu jag känner det själv. Förlåt mig !!!
Måste göra lite goda gärningar för jag är som ni kanske vet LIVRÄDD för KARMA!

Och varför bry jag mig. Men det var som en jobbarkompis sa att jag, precis som hon är duktig på att läsa av folk och deras humör och uppfatta dom här energierna.
Det gäller bara att lära sig att stänga av och inte låta sig påverkas.

Nej, nu ska jag bajsa sen återgå till jobbet.


Inga kommentarer: