fredag 17 juni 2011

Killar: suck! tjejer: nästan ännu mer suck

Va är det för fel på oss tjejer, ska inte vi hålla ihop. 
Varför håller vi alla vidriga otrogna karlar om ryggen. 
Ingen säger nåt............vi tycker synd om tjejen som han är otrogen emot, vi tycker att killen är en jävla idiot/skitstövel men vi säger inte ett ljud. 
Vi vill inte lägga oss i....men vi vet. 
Förjävligt är vad det är. 
Och jag är inte ett dugg bättre. 

Killar som utan att blinka ligger med nån annan än deras partner som om det vore lika naturligt som att skala ägget innan man äter det. 

Tänk att vara den tjejen, tänk om ni ÄR den tjejen, tänk om ni har VARIT den där tjejen som alla vet har en kille som ligger runt, men ingen säger det....för ingen vill lägga sig i. 
Men när det kommer till att prata och skvallra om skiten då vill man vara delaktig. 

Fy fan för killar, men MEST fy fan för oss tjejer!!!
Självklart kan det vara tvärtom oxå. 
Men från en bitterfittas syn, så är det så här det är. 

Och en sak till: 
Vad ÄR det med tjejer som varit med den kille man själv varit tillsammans med, va är det med dom tjejerna å det där med att vilja komma fram på krogen och kramas och prata om det där. 
Komma fram och jag vet inte...ska dom liksom bara vara elaka ungefär som 
"Han valde att ligga med mig fast han var ihop med dig och det betyder att jag är så mycket bättre än dig" eller vadå ????? 
Jag fattar ingenting ???
Kan någon förklara detta för mig, för det är väldigt vanligt har jag märkt. 

*PUSS*





Inga kommentarer: