torsdag 30 juni 2011

Idag skrek en ful gumma åt mig



Idag var jag över till Grottmannen och hans nya lägenhet för att lämna tillbaka hans dammsugare, han föreslog gemensam vårdnad men näää, vill jag ha nåt så vill jag ha det för mig själv ;) 

I alla fall kommer in i trapphuset, går några trappor upp, säger nåt till mina barn som är på väg in genom porten. 
Då tittar en sur och ful liten gumma ut genom dörren och träter och nästan hyttar med näven åt mig, säger nåt om 10 år (tror jag) och ser jätte jätte arg ut och mumlar nåt som säkert var en trollformel av det svarta slaget. 

Jag blir först sur, sen rädd och så småspringer jag upp och tar skydd. 

Hur som haver så var det en fin lägenhet och jag är glad för hans skull även om den där grannen kommer att betyda trubbel för hans kommande aktiviteter i den där lägenheten. 




Inga kommentarer: