måndag 13 juni 2011

I´m not even close to perfect

Det är mycket här i livet man ska bry sig om och och ta hänsyn till, samtidigt som man ska vara sig själv och på samma gång anpassa sig. 
Vem sa att livet var lätt ?
Jag är mig själv så mycket jag bara kan på gott och ont. 
Mesig för det mesta och det kan vara ett problem när man senare sätter ner foten, gör sin röst hörd och inte håller med om allt och mjäkar och inte mesar på i vanlig ordning. 
Folk i ens omgivning kan inte manipulera och styra och ställa längre, klart dom reagerar med att visa taggarna utåt på det mest låga sätt. 


Jag är jag och jag har många sidor, bra som dåliga, men jag står oxå för allt jag gör, 
även om det blir fel, jag hymlar inte med mina brister och ber om ursäkt om jag tycker att jag gjort något galet eller sårat någon, och DET kan vara jobbigt för vissa att ta. 
För då har dom inget att komma med. Inget att tracka ner på och ingen att sparka, för jag vet hur jag funkar och vem jag är. 
Jag utger mig aldrig för att vara perfekt. 
Jag är en känslomänniska och jag reagerar och tänker oftast med hjärtat än med hjärnan och förnuftet.

*PUSS*

Inga kommentarer: