tisdag 14 juni 2011

Jag blir rörd

Jag minns en händelse som förändrade så mycket inom mig. 
En kille som inte hade någonting, en syn som jag tror aldrig kommer att försvinna helt. 
En verklighet som spräckte min bubbla totalt. 
I min soffa skedde det som jag tidigare bara sett på film. 
SÅ ont i magen och hjärtat som jag hade efter det där....nä ush. 

Men idag är han pappa och har en fin tjej och jag vill så gärna tro och jag hoppas att allt kommer att gå bra.
Och även om jag inte känner henne alls och honom bara lite lite grann så finns dom mina tankar och jag önskar dem ALL LYCKA i framtiden

Här vill jag tro på ett lyckligt slut.





1 kommentar:

Mig sa...

Är på ett sätt glad över att du fick se en annan del av verkligheten, även om den var lite väl hård... Se det som att du har växt som människa och ökat din förståelse.

Men alltså du har verkligen världens största hjärta!!!

<3<3<3