söndag 19 juni 2011

Igår, va hände då ??

Fikade med Nettan på stan igår förmiddag. 
Så roligt att få komma ifatt i våra liv och veta vad som händer <3

På kvällen blev det att bege sig till andra sidan järnvägen och hem till Camilla.W för lite vin och karlsnack. 
Håkan joinade oss efter ett tag och vi satt på ballen och bara va. SÅ skönt !!!

Sen en snabbis förbi Mimmi och Tony där vi hittade flera godingar bla kusin Kalle och hans tjej och Samme <3
Underbara vänner !

Sen åkte vi raggarbil till Hamnkrogen, där satt jkag och drygade mig med Danne och Jimmy........ja stackrarna. 
Men jag garvade så jag höll på att kissa i byxan.(det gjorde inte dom) 
Jag var i det där ruset efter 3 glas vin, där ALLT är skitroligt. 

Hamnkrogen byttes ut (lite väl fort enligt mig) till Tony och Mimmi igen, supermysigt och tro det eller ej så vart det en lite tur till Järnvägskrogen (BIG MISTAKE)
Tillbaka till M och T en liten stund sen när kl vart 02 då gick jag hem. 

Duschade, värmde en kopp te och ja efter det somnade jag ganska ovaggat. 

Nu är jag vaken och mer som en Zombie än en människa. 

PUSS PUSS


Inga kommentarer: