måndag 13 juni 2011

Nån typ av störning har jag allt



Det ligger nog en stämpel med en bokstavskombination någonstans och väntar på att få stämpla mig i pannan. 
Jag är så tankspridd och slarvig. 
Häromdagen var det nån som pratade om hur vädret var i vintras. VINTRAS ?? 
Jag kommer fan inte ens ihåg vad som hände igår. 
Jag har ingen koll på nånting och får sällan saker gjorda, möjligtvis under pistolhot. 
Jag är sämst på att lämna in papper och skriva på och skicka vidare och meddela saker hit och dit.
Medan vissa saker är jag nästintill pedantisk med. 

Vissa saker som händer gör att paniken bara bubblar inombords och jag väntar snart på ett utbrott av nåt slag. 
Kanske blir det en smäll rakt in i den berömda väggen (igen) eller bara ren urflippning !!
Den som lever får se.

*PUSS*



Inga kommentarer: