lördag 12 november 2011

Åååå det går så bra

Vildingarna gillar honom och vill ha med honom överallt och vill att han ska komma hit och det känns bara så himla bra !!!!
Igår somnade vildingarna och jag ganska sent i vardagsrummet, men tro inte att det är likamed sovmorgon, nepp. Ludde vaknar i ottan ändå. 

M kom förbi strax efter att vi slagit upp ögonen och förmiddagen har varit och gått hur bra som helst. 
JAG = LYCKLIG
Jag och vildingarna styrde kosan mot BowlingHallen och kollade på när dom duktiga här i stan spelade match. 
Vi vart bjudna på fika av snälla Lars och det var faktiskt roligare än jag väntat mig :) 

M kom ner dit oxå en stund innan vi gick vidare till Biblioteket där Ludde visade vad han hade lärt sig i biblioteksskolan, han fick även en gratis bok och så lånade grabbarna varsin. 

Sen in på Pickaboo och handlade lördagsgodis och sen de obligatoriska besöken på stans leksaksaffärer.

Nu är vi hemma, har käkat lite mat och diverse pyssel är igång nu. 
Ludde är inne på hans tredje önskelista och vi är väll uppe i över 50 saker nu ;) 


Inga kommentarer: