lördag 26 november 2011

En dag i livet

Idag mellan mina smått hysteriska utbrott (PMS....ja jag vet jag har PMS JÄMT) så har vi haft det riktigt bra jag och kidsen. 
En tur på stan, med stopp på Biblioteket, där killarna lånade varsin bok, jag betalade av min skuld på 52:- som jag haft i typ 9 månader (jag är SÄMST på sånt där) 
Detta var efter dom hade trotsat allt jag sagt och vi hade BRÅKAT. 
Sen vart det lunch på Thai.
Sen in på Coop och handlade billigt godis, som jag hade hotat att INTE göra X antal gånger under dagen.  
Sen hem och vi har lekt nån lek med ballonger där den som står i mitten ska försöka ta den. JÄTTE KUL !! Vi skrattade så vi grät nästan.....ja dvs INNAN dom började bråka. 
Sen spelade vi spel och hade det bästa....ja dvs INNAN dom började bråka. 

Nu är dom nyduschade och snart ska även jag bli det. 
Sen blir det film BILAR 2 och lite Candy ;) 




Inga kommentarer: