torsdag 10 november 2011

Fler än jag förstått

Såg på din blogg Anneli att du fått jobb (Hugos dagisfröken)
Ja jag har hört talas om din blogg (Min arbetsfömedlare på AF)
Läste på Annelis blogg att hon skaffat kille (en kompis kompis kompis)

Ja lite skitnödig blir man, samtidigt som det är lite kul med tanke på vilket bekräftelsebehov jag har. 
Och just det faktum att folk väljer att läsa MIN blogg, om MITT liv, vissa kanske inte ens gillar det eller mig och ÄNDÅ läser, DET är ju helt galet. 
Och ärligt talat så ÄLSKAR jag min blogg och jag skulle nog läsa den själv om den tillhörde nån annan (fattar ni) Frågan är om jag hade tyckt om personen då eller om jag stört mig på henne. 
Jag hade nog haft åsikter absolut, men va fan hon bjuder ju på sig själv ibland. 


*PUSS*




Inga kommentarer: