söndag 27 november 2011

Har någon sett mitt tålamod ??

Nä fy fan för idag. 
Mitt tålamod har lyst med sin frånvaro. Konstigt att jag ens kunde skriva ordet. 
Barnen (ni vet dom manälskar över allt annat) dom har drivit mig fullkomligt till vansinne. 
Dom har väll känt av min sinnesstämning och utnyttjat den till MAX.
Dom har inte lyssnat på ETT ENDA JÄVLA ORD JAG HAR SAGT !!!

Skrikit och härjat och vrålat HELA TIDEN. 
Hajjar ni ??? HELA TIDEN !!!! (eller så är det bara jag som upplevt det så)
Nu ligger stackars M med dom i sovrummet för jag orkar inte.

Antar att det är det sista jag ser av honom idag. Undrar om han fattar va han gett sig in på ???

+ att han idag fått sett min värsta sida, tårarna trängde igenom och jag växlade mellan skratt och gråt. 
PSYCHOBITCH thats me !!!



Inga kommentarer: