lördag 12 november 2011

Tjejsnack TEMA: Toavanor


1. Vad köper du för toapapper?
Coops så klart :) 
2. Läser du på toa, vad?
Skvallertidningar eller så Wordfuedar jag ;) ani_li78 heter jag !!!!
3. Går du på toa med öppen dörr, inför vem?
Ja här hemma är det ingen idé att stänga dörren, antingen har jag ju barnen eller så är jag själv, så den står för det mesta öppen :) 
4. När du är på krogen, går du ensam eller med vännen på samma toa?
Det är olika faktiskt.
5. Många tycker att det är jobbigt att göra “nr 2″ hos någon annan, hur är det med dig?
Japp, det är skit drygt. Allt började när jag var hemma hos min bästis Linda när jag gick i skolan (typ 4:an eller nåt sånt) Så hade jag bajsat, sen kommer hennes pappa hem från jobbet, går in på toa och bara vrålar "Vem har bajsat, det luktar jätte illa" Men hallå !! PIIIIINSAMT !!!!!
Men ibland har ju nöden igen lag. 

Länk till frågorna HÄR

Inga kommentarer: