måndag 28 november 2011

Nanny akuten tack

Det krävdes ett utbrott för att det skulle bli lugnt. 
Herregud va arg jag kan bli.........ogillar mig själv då :( 

Va är det med dessa 4 och 6 åringar ?? 
Dom lyssnar ingenting och gör inte alls som jag säger. Bara ignorerar mig, eller flinar åt mig eller så kommer det nåt i stil med:  "Jag bryr mig inte vad du säger"
Ingen respekt över huvudtaget för mig. 
Och till slut rinner det över och jag måste bli arg. 
Jag hatar att bli arg, att bli arg är inte min grej, jag undviker det så mycket jag kan. 
Men med barnen så går det inte att undvika. 

Jag är ju så klart världens dummaste mamma för att i nästa sekund vara världens bästa och finaste mamma. 

Nattningen är det värsta.........det tar typ X antal timmar och med ca 30 uppspringningar, en olycka att nån gör sig illa och ett utbrott innan dom somnar. 
Jag blir heeeelt slut. 
Orkar inte. 
Och jag vill verkligen inte att en del av kvällsrutinerna ska bli att skälla på barnen. 

NANNY AKUTEN......i need help !!!







Inga kommentarer: