måndag 14 november 2011

Det känns

Igår kan ha varit världens bästa söndagskväll. 
Alla mina tre grabbar och jag satt i soffan och kollade TV och hade det bäst. 
Vet inte hur dom hade det men i mitt hjärta kunde det nog inte varit bättre, och dom verkade ha det rätt bra faktiskt ;) 

Alla fyra somnade vi i sängen igår efter sagostund och......ok lite bus :) 
När sov vi så sist ?? 
Två vuxna och två barn.....?? När satt vi fyra st i soffan sist under täcket och tittade på TV sist ?? 
Minns inte, men oj så bra det känns. 

Nu har jag lämnat Vildingarna och det gick bra. 
Ont i själen gör det men som sagt, veckan kommer att gå fort och jag ska jobba en hel del !!!

Vill även försöka ta mig till västerås någon dag i veckan. Typ i morgon eller ons efter kl 14 eller på torsdag. 
Nån som ska dit som jag kanske kan få lifta med ?? 
Hojta till i så fall. 


*PUSS*


Inga kommentarer: