tisdag 15 november 2011

Snott från Marina (igen)

Dom bästa personerna jag känner och tycker mest om är just dom som gått igenom jobbiga saker, som har en realistisk syn på livet, på dom själva.
Människor som inte snackar skit och som inte letar efter perfektion, människor som låter andra ha sina fel och brister, som lyssnar utan att döma, som kanske inte alltid behöver fatta allt utan bara finns där. 
Människor som förstår att alla kommer med ett bagage och som ser personen bakom "bristerna" när andra är snabba att påpeka, och bara koncentrera sig på allt det negativa. 
Men det är deras bagage, men såna människor väljer jag att inte ha i mitt liv, dom tar för mycket energi. 
Jag lämnar dom åt personen som fixar sånt
TUR ATT VI ALLA ÄR OLIKA 



Alla förändras vi pga olika händelser i vårat liv och det kan vara händelser som ingen annan vet om.
Så tänk på det innan du kritiserar någon............du har ingen aning om vad den människan gått igenom. 
Alla berättar inte allt.  

Hoppas det var OK Marina ;) 



1 kommentar:

Marina sa...

Absolut de är bara att tjyva på!
Jag brukar ju tjyva av dig hoppas de är okej:) kram