tisdag 13 mars 2012

If u still look cute....

!If you still look cute at the end of your workout you didn´t train hars enough. 
Ja ni ser ju, jag tränade stenhårt !!!

Har alltså varit och tränat nu på morgonen. 
Sprungit på bandet i 25 min (jag orkade inte dom sista fem)


Helt slut i mina bauta ben huvudet sprängs och bilarna stannade när jag gick hem, för jag såg ut som ett stort jävla stoppljus. 


Men konstigt nog så är det sååå jävla skönt. 


Barbamamma i samma färg som Barbapappa, lite så känner jag mig nu. 


Nu ska dagen fångas, ska ner på skolan och lämna en tröja till Ludde, sen ner på stan till FK, kanske tar jag med mig min blockflöjt från 2.a klass och ställer mig utanför Coop och drar av ett par låtar så kanske jag får ihop lite pengar till lunch eller nåt. 


PUSS

Inga kommentarer: