söndag 16 december 2012

Ang Mr Grey och 50 nyanser av honom

Jag tar mig inte igenom andra boken. 
Jag har svårt för vissa saker. 

För det första: 
Jag har ingen bild i mitt huvud av honom hur han ser ut och inte henne heller. 
Han ska ju vara så snygg (alla verkar ju tycka det) och med det där leendet, samtidigt som han kan bli "mörk" och farlig och samtidigt en vilsen sårad själ. 

Mitt största problem är att han ska vara SNYGG SNYGG. 
Känns som om han är sådär MODELLSNYGG och för mig är inte det snyggt och jag går inte igång på det. 


Det andra: 
Känns som deras sexakter varar i typ två minuter sen hamnar hon i extas och får en fantastisk orgasm. 
Det känns för påhittat för att jag ska kunna läsa om det och bara "köpa det"

Det tredje: 
Det gick så fort för honom att falla PLADASK för henne.
Jag upplevde aldrig den där KÄNSLAN, jag hann liksom inte med riktigt. 

MEN: 
I LOVE hans "lekrum"
I LOVE att han är en sårad själ med ett förflutet som man vill veta mer om.
Jag älskar att det handlar om kärlek och SEX 
(och just den typen av sex, som nu tydligen alla går igång på) ;) 
Jag gillar väl på nåt vis "kärlekssagan" om den svåra, snygga, svinrika killen och den oskuldsfulla tjejen även om det kan bli lite klyschigt. 

Jag gillar hennes velande och jag gillar hur hennes känslor beskrivs. 
Jag gillar att hon kan vara kaxig och jag gillar att han gillar det. 

Jag tycker om böckerna mer än jag inte tycker om dom, om ni fattar. 
Men jag tar mig som sagt inte igenom den andra :( 






Inga kommentarer: