måndag 10 december 2012

Jag sprang

Jag typ sprang till dagis och fritids efter jobbet idag för jag längtade så. 
Hela dagen har jag längtat efter mina små och jag har en spänning inom mig, som när jag väl kommer hem släpper, och jag blir helt utmattad och trött. 

Men det är underbart. 
Dom är här, dom är bäst, dom röjer dom sitter och spelar och dom är HÄR !!!

Vi har fått upp julgranen (som även i år vart plast)
Men den är trasig, tur att man hade lite tejp hemma, men nä det lär göras om. 
Toppen svajar och har gått av. 

Men det är så det är i det här hemmet. 
Lite skavanker, det skevar lite här och där, dammtussar och trasiga lister och handtag och dörrar, men kärleken finns och värmen likaså :) 

Älskar min lilla härliga familj och vårt lite smått kaotiska liv !!!


Inga kommentarer: