söndag 30 december 2012

What you give is what you get

Som fler av er kanske redan vet så tror jag väldigt mycket på KARMA. 
Det du ger, det får du tillbaka

Men jag vill inte längre tro på karma som ett vapen och hot mot andra som jag tidigare gjort. 
Vill liksom inte lägga det som ska vara så fint och som ska vara för dom goda människorna, vill inte lägga det i något fult hämnd-fack. 
Vill inte använda karman emot någon. 
I stället fokusera på den "goda" parten/människan/situationen. 

Men samtidigt är jag ju väldigt hård emot mig själv i den frågan. 
Känner jag att jag gjort någon illa, eller gjort något fel så tänker jag genast på KARMA. 
Oh nej, det här kommer jag att få igen, kan jag tänka då. 
ÅNGEST DELUXE

Men måste försöka ändra det och se till det som jag gör bra istället och försöka fortsätta med det. 











Inga kommentarer: