måndag 31 december 2012

Nyårsfirande på bloggen

2008: Ett jävla mörker. Då låg jag hemma ensam och grät som ett litet barn och ville mest bara dö just då. 

2009: Nyår hos Snyggo med massor med härliga människor, singstar och spel som resulterade i gråt och skratt. 
Fick iallafall en nyårskyss det året. 

2010: Då hamnade jag och Vildingarna i Avesta på lasarettet då Hugo hade slagit hål i huvudet. 
Så ambulans dit och så spenderade vi fem timmar där. 
Tio i tolv kom vi hem på natten och Jag och Luddegick ut och tittade på fyrverkerierna medan Hugo sov :) 
Nyårskramar i massor !!!

2011: Då tog jag och Vildingarna in på Hotell i västerås och hade en riktig toppendag. Missade tolvslaget då vi somnade men va gjorde väl det :) 

2012 då ?? 
Jag och Terkka Stina
To be continued.....


Inga kommentarer: