lördag 29 december 2012

Kaos

Jag har varit vaken i två timmar och mitt tålamod har testats till MAX. 
Och IDAG, just IDAG måste jag hålla mig lugn och glad. 
Idag får det inte gå fel för Ludde vaknade med inställningen "Å, idag är det världens bästa dag"

Vi ska sova på hotell, dom ska få handla leksaker för sina julpengar och vi ska gå på bio om det går nån bra film. 
Och dom har verkligen sett fram emot det här. 

Precis som med julafton så vill man ju så gärna att ALLA ska vara glada och sams och INTE bråka och retas och slåss. 
MEN..............MEN, det är en illusion, en dröm som inte funkar i den här familjen ;) 

Utbrott nummer två från en mamma som har gråten i halsen har redan varit. 
Är det all förväntning och press som ligger på ? 
Ja, jag tror det. 

Nåväl, berocca, rosenrot, multivitaminer och en positiv inställning så ska nog det här bli bra ;) 

Underbara kaos !!!!





Inga kommentarer: