torsdag 20 december 2012

Fick en julklapp

Idag har inte varit riktigt min dag på många sätt samtidigt som den har varit det på andra.
Känner mig allmänt skitful, äcklig, fet och bara blääääää
Spegeln är inte min vän :(

Men dagen har gått fort.
Mycket att göra på jobbet och nu är jag helt färdig.
Sitter i soffan och kollar på "love actually" med en tröttfrossa som heter duga.

Det blir snart sängen för i morgon ska det jobbas igen 10-19 zzzzz
Idag var det dock löning plus att vi fick julklapp av jobbet.
Jag kunde inte hålla mig så jag öppnade den nu när jag kom hem och var väldigt nöjd !!!!!



1 kommentar:

Virrpannan sa...

Glöm aldrig att du är en väldigt fin person och du har den underbaraste personlighet o du sprider en sån härlig glädje runtom dig. Glöm aldrig att du är en värdefull person <3