lördag 21 februari 2009

behöver skönhetsråd



Finns det nån bra mirakelkräm mot uppsvullna ögon ???
Mina påsar är inte att leka med. Kan snart slicka på dom och det är INTE bra !!

Ikväll blir det Dickens med snyggo grannen och ev snyggNettan. Pappa ska ha karaoke där så kanske sitter vi och nynnar med.


Var där igår oxå och det var väl sådär lagomt spännande. Viss besvikelse kände jag över ett par grejer, vissa saker var super kul, andra lite sådär lagomt lustiga.

Men jag fick tiden att gå och träffade lite roliga männsikor ;)

Nehepp dags att börja fundera över kvällens outfit, det kan ta ett bra jväla tag.....undrar hur många ombyten det blir innan jag tillslut bestämmer mig för nåt ?? Kanske 100 kanske rent av 1miljon (jag vet jag är världs bäst på att överdriva siffror och händelser).




Sen tittar man på kort dagen efter och ångrar att man inte tog på sig nåt annat !!! *suck*


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har hört att en kräm ör hemorrojder (vet ej krämens namn) ska göra underverk.

Anonym sa...

Jag har också läst det någonstans. Tror det funkar med vilken som helst.. Eller jo det var ju i Katrin Zytomierskas blogg. Kolla in där, hon skrev om det häromdagen!