måndag 16 februari 2009

Något som berör

Jessica Sipson
Ok, hon har gått upp liiiite. Är hon snyggare eller är hon det inte.
Jag tycker det är skit härligt att se, Jag gillar det verkligen, men om jag tycker det är snyggare,hm......nje kanske inte.
Jag skulle kunna tänka mig en sån kropp som hon har där hos står i den röda bikinin. Inga problem, ge mig den och jag tar det utan att fundera !!
Nog om det. Mobilen är tillbaka !!!! Tydligen är pizzerior ett bra ställa att lägga ifrån sig sakerna på. Och jag vart förvandlad till Maria helt plötsligt, svor äver ringvägen och alla kriminella varelser som huserar i detta områda. Hade fel IGEN, Förlåt ringvägen jag ä'lskar dig !!
JA jajaja jag var på en pizzeria igår IGEN, men idag ska jag inte dit. var där med snyggogrannen, Erika och nån kille som jag inte vill stava namnet på.
Efter moffandet så svor jag ett bra jävla tag över min telefon, sen in till snygggot och hjälpte henne att tapetsera. va då tjejer kan liksom !!! Vi är bäst !!! Va gör väl det om det blir ojämt i kanterna och om det ser ut som att blommorna på fondtapeten blåser lite åt ena hållet, det gör inegnting, för TJEJER KAN !!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi hi hi KLART TJEJER KAN! (och då gör vi FLERA saker samtidigt) :-D