onsdag 18 februari 2009


Vaknade nyss till efter att ha somnat på soffan med Luddis, av attt min hel läskiga snyggo granne står och stirrar på mig. Måste lära mig att låsa dörren i fortsättningen så här kan vi inte ha det *S* ;) Hon skulle bara påminna mig och min tvätt som jag somnade ifrån !!!


Då var det dags för magsjuka.

Hugo har spytt och haft feber idag. Stackars liten, dock verkar han inte lida så mycket. Det är full fart ändå ;)

Dagen förövrigt har varit väldigt mycket upp och ner.

Jag har en heeeel del som snurrar runt i mitt huvud. Mycket tunga och jobbiga saker.

Har fått ett tråkigt sms idag från en gammal vän som ska separera !! Är så ledsen för hennes skull och vet precis hur hon känner det. Känns "bra" att hon känner att hon kan höra av sig till mig fast det var läääänge sen vi pratades vid.

Tänker på dig gumman och finns här för dig !!


Tänker oxå på min goding Petra som har varit med om jobbiga saker nu i veckan. SToooor kram !!!
Jens var här en stund på eftermiddagen och sa hej. Alltid lika trevligt.
I morgon lämnar jag ifrån mig barnen. VILL INTE DETTA !!! Det går så bra nu dom är så underbara och jag vill ha dom JÄMT !!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det vekrar vara separations-tider. Jag har också separerat från min karl efter 7 år.

Andrea sa...

Tack för att jag fick ringa dig, det är så skönt att prata med folk som varit med om samma sak, som blivit lämnade, som kan svara på alla dumma frågor. Jag bara väntar på att ångesten inte ska knacka på varje dag, att den inte ska dyka upp helt plötsligt, helt oförberett. Att jag ska kunna göra saker som påmminer om oss, utan att brista i gråt, utan att det ska kännas som en kätfsmäll... När slutar det att göra så ont, jag bara undrar....
KRAM!