måndag 16 februari 2009

varför kommer dom där jävla tårarna tillbaka


en jobbig dag har det varit av många anledningar.

Förtjänar jag det ?? En skilsmässa som jag kämpat igenom så bra och med så rak rygg jag kan, en skitjobbig abort, en emotionell störtdykning rakt neråt, ett beteende som innebär att trippa omkring på tå för att inte göra någon skada........!

"in the end only, kindness matters" (Jewel).
Snart kommer min belöning och min vardag där jag känner att jag kan lägga allt bakom mig, inte bry mig om allt som händer runtomkring.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Fortsätt på den väg du valt Anneli, var rakryggad! Det kommer bli till det bättre! Du är värd så mycket mer....all kärlek till dej! Kram J

Anonym sa...

Det du har gått igenom skulle nog ta knäcken på vem som helst! Du ska vara den du är, ALLTID. Är man inte sig själv så "försvinner" man till slut. Ja, alla människor klarar inte av "raka" människor men synd för dom då!! Visst det är jobbigare med känslomänniskor men det kan vara bra jävla underbart också!(när "vi" är glada och nöjda) :-) Jag tror ialla fall att man blir en bättre människa om man är ärlig mot sig själv och andra. Du kommer att gå stark ur det här men det måste nog få ta sin tid... Kram Tanja