lördag 14 februari 2009

Bilder från festen igår

Om nån vill att jag tar bort en bild så säg bara till.
Ja hade det så himla roligt igår, vilken toppen fest med toppen brudarna. Nya och gamla ansikten. Sång och skratt och en hel del alkohol.
Det vart lyckat !!! Och det varkade som de flesta oxå tyckte det.
Var många som var glada över att det kom så mycket tjejer till Dickens, det fick jag höra i baren av flera st :D (tacka mig !!!)
Och att det var när vi kom som det blev party på riktigt *S*
Vet inte om det bara var fjäsk, men jag tror nog vi höjde stämningen liiiiite iallafall.
Trubaduren hade inte en chans liksom. Han började på en låt, vi sjöng en annan, han blev tvungen att byta *S*
P.S brottas aldrig med Maria hon är svin stark och envis som en gammal get !!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så länge jag inte luktar som en så!!

Anonym sa...

Åh vad kul det ser ut! jag måste hoppa på nästa gång!

Andrea sa...

Åå Vad kul ni ser ut att ha haft!! Synd att jag jobbade, hade varit sugen att festa lite och att träffa er igen, var ju sååå länge sedan! Hoppas att du har en ny fest, snart, och att jag kan komma då...om jag får... :-)

Jessicada sa...

Tuuusen tack för en trevlig kväll!!!