måndag 23 februari 2009

Det har varit en rättså bra dag


Mycket tankar har så klart snurrat runt i mitt korkade huvud. Och som vanligt är det inga logiska tankar utan miljoner med skumma funderingar och känslor.
Känner mig kluven (oxå normalt när det kommer till mig). På nåt vis känner jag en lättnad över att veta vad det är jag vill och vad jag känner att jag måste göra. Samtidigt en sorts tomhet.
.......................................................
För övrigt så har jag varit väldigt social idag, har träffat Jennie och Petra med barn och vi har lekt både ute och inne och pratat och haft det så mysigt tillsammans.
Jag tycker så mycket om dom och att umgås med dom gör mig glad.
Saknar Jennie jätte mycket, vi träffades jätte ofta innan då vi nästan var grannar och tog sällskap till dagis med barnen, sen blev det promenader med en massa prat.
Saknar det och henne!!!
Barnen lekte så bra och det är med stolthet och lite sorg i hjärtat som man inser hur stora och duktiga och självständiga dom börjar bli, dom stora barnen som man har följt ända sen dom låg i magarna och vi föräldrar träffades uppe på bvc.
................................................
Sen hem och slökollade lite på TV lekte med tåg, dansade disco/tryckare till U2, lagade mat sen in till snyggo grannen för att snacka lite skit.
Myspysig dag !!!
+ att jag fick förfrågan om att jobba på Dickens på lördag i garderoben och sånt älskar jag!! Träffa folk, tjäna pengar och samtidgt lyssna på musik !!
Så kanske ses vi där ;)

Inga kommentarer: