onsdag 18 februari 2009

Jag är typiskt en sån...

Jag är en sån !! En sån som är lätt att få dit man vill med hjälp av lite fjäsk. Trodde det var slut på sånt men ICKE !!
Jag går på det om och om igen.

1 Fjäsk
2 jag säger Ja
3 Jag säger min mening
4 Konflikter
5 Allt bli mitt fel
6 jag säger NEj
7 Jag blir ignorerad
8 Beslutet taget, jag blir tagen förgivet. Anneli fixar allt liksom !!!
9 Jag finner mig i det
10 fjäsk
11 jag mår såååå dåligt


Gång på gång på gång på gång på gång.
Varför vill man göra någon illa för egen vinning och hur kan man må bra över detta ??!! Jag kan inte förstå.
Och jag vill inte förstå för jag vill inte vara en sån mäniska.

Och det värsta är ju att jag får skylla mig själv. det är ju mitt eget fel liksom !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

wow det ska jag försöka komma ihåg när jag ska ragga upp dig på krogen ;) fjäska alltså

Anonym sa...

I get high on you baby.....Kram Jens