torsdag 29 april 2010

Dagen som har varit

JOBBET:
Försov mig men fick hjälp av världens bästa Jannegranne att ändå hinna lämna barnen i tid och komma i tid till jobbet :)
Har fått sommmarjobb i stort sett heeeela sommaren med dom bästa tiderna !!!!! 07:30-14:15 !!!!!
Plus några veckor då jag jobbar 14-20 el 23. Kan fan inte bli bättre. Jag får tjäna pengar woohoooo !!!
Det är underbart. Jag känner mig behövd och uppskattad, det är fan helt otroligt.

SINNESSTÄMNINGEN:
Har varit så sjukt glad hela dagen idag. skrattat, sjungit, haft ett leende som inte går att ta miste på. Och iiiiiiiii och wooohoooooo har det låtit oxå.
På lunchen blev jag upplockad av "Ramen" han skulle få ett leksaksgarage av mig så vi hämtade den på min rast. Super trevlig den där killen :)
Sen finns det ju en annan kille som liksom gör mig lite så där på bra humör. Ganska så mycket hans förtjänst att jag sjunger och nynnar hela dagarna. ;)

BARNEN:
Har varit super snälla och goa. Finns inget att klaga på där heller !!!! ÄLSKAR ER MEST !!!!

SIMSKOLEAVSLUTNINGEN:
Japp, där var dom och där var JAG. Ensamma mamman liksom.
Kunde skära i stämningen (eller vad man nu säger). SKit jobbigt att se en annan tjej med mina barn.
Jobbigt men ändå helt ok på nåt vis, så jävla skumt. Det vart ju stelt som fan ett tag, men sen får man väl bara bjuda till och prata lite.
Xet ville bara därifrån sa han, men han var inte lika pratsugen som han är annars. *S* Skönt att det inte bara är jag som tycker situationen är skum.


Jag avslutar med att säga iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;)
.

Inga kommentarer: