torsdag 29 april 2010

GRATTIS BLOGGEN PÅ 2års DAGEN !!!!

SHit, idag är det två år sen jag skrev det första inlägget i den här bloggen. Min tredje bebis fyller alltså år idag :)
Och lustigt nog har jag tänkt mycket på bloggen idag. Jag tänkte på er som läser och främst på er som varit med från början och läst här. Vet oxå att det finns dom som varit med mig ändå från det att jag började blogga på familjeliv då jag väntade barn.
Men nu pratar vi om den här bloggen :)


(bilderna kanske inte säger er någonting,
men för mig betyder och symboliserar dom en hel JÄVLA del)
SHit mina godingar, ni har verkligen följt mig i dom jobbigaste stunderna i mitt liv. OCH dom mest lärorika, Helt otroligt. Jag blir faktiskt rörd på riktigt.

Det började med ett normalt familjeliv och fortsatte i en rasande takt med ett lärorikt kaos, min farmors begravning, min skilsmässa och den tunga perioden efter det, min depression, mina upp och ner gångar, mina dejter, ni har lärt känna mina vänner, hört om mina fyllor, min ekonomiska situation, mina römmar, ni har följt mina trotsiga underbara barn, ni har "sett" mig gråta, skratta, ni har läst om mina tappra bantnings försök, min dåliga självkänsla, ni har kommenterat, peppat och uppmuntrat, hållt med och ifrågasatt, och ni har sett bilder på mig, min familj, mina vänner och mina dagliga små äventyr.
Det är heeeelt galet.

Det började med ca 20 läsare och har nu kommit upp i mellan 150-200 personer om dagen !!!
Som följer MITT liv.

Min blogg, min bästa vän !!! Shit alltså. 2 år av ett kanske sjukt blottande av mig och mitt liv. Jag ångrar inget jag har skrivit. Jag står för allt.

Fortsätt gärna följa mig i två år till, gärna med ett öppet sinne och förståelsen för att jag är en normal människa med fel och brister som inte är perfekt och inte försöker vara dte heller.

Puss och Kram och tack BLOGGEN för dom här två åren.
Nu ser vi framåt ;)
I´m moving on

.

1 kommentar:

Melinda sa...

Grattis till dig och din blogg! =)