tisdag 27 april 2010

Intensiv men härlig dag

Shit vilken dag !!!
Jag är helt slut. Har haft det jätte bra med vildingarna, men som ni vet så kalllas dom det av en anledning. Shit som mest kanske dom är 2km ifrån varandra åt olika håll känns det som. Hugo lyssnar inte för fem öre utan bara sticker iväg utom synhåll. Jag springer efter i -20km/tim. Alltså inte direkt snabbt.
Det är så sjukt intensivt och helt underbart på samma gång. Dom är ju precis som dom ska vara. Det är ju dom liksom.

Vi har fikat, lekt i lekparken, varit på biblioteket, träffat Anna och paulina, alma och alice. Fikat lite till. Jagat barn och lapat sol.

Jag kan inte låta bli att undra VEM i hela världen skulle orka ta sig an mina barn. Antingen en person som har vildare ungar själv eller nån typ av diktator som dom har 200% respekt för. 
Men säga vad man vill och deras energi, sötast och bäst är dom iallafall. Och härliga *PUSS* Jag önskar bara att jag var klonad.

Snart åker dom hem till mamma och jag ska iväg och jobba. 18-23

.

Inga kommentarer: