söndag 18 april 2010

Last day

Jahapp, vad ska vi hitta på idag då ??
Sista dagen med vildingarna. Lämnar dom på dagis i morgon och får inte se dom förrens på söndag. Känns inte alls bra.
Och speciellt inte när jag inte har Hugo på hans födelsedag.
Va fan då, det var ju jag som låg där med värkar och hade ont, det var ur mig han kom då borde ju jag få ha honom på den dagen varje dag för resten av hans liv.
Ok, jag vet att det inte funkar så, jag vet att deras pappa hade ett liten spermie med i spelet, men FAAAAAAAAAN DÅ !!!!! :´(
Och självklart ska hans pappa få ha honom oxå. Men nu skriver jag ju bara som jag känner just nu !! Ok för er ???

Hatar den här seperationsångesten. Den äter upp mig inifrån. Känns som varje cell i min kropp reagerar på det här. ONT gör det !!!

.

Inga kommentarer: