torsdag 15 april 2010

Säga vad man vill om mig......


Säga vad man vill om mig, men jag drar till mig bra människor.

Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna mina vänner.

Jag pratar/umgås med dom bästa. Det spelar ingen roll vilken uppfattning alla andra har om personer som jag tycker om, för jag VET att bakom det som folk "hör och tror sig se" så finns det nåt annat.

Bakom varje människa finns en historia, ett öde, en själ, vänlighet och omtanke.
Och av någon anledning så får jag verkligen se det.
Och många tycker kanske att jag är naiv, korkad mm mm och ja, iså fall är jag det.
Jag tänker inte dömma människor som inte ha gjort mig någonting och som bara visar vänlighet om generositet.

För herrejävlar vilka generösa och godhjärtade männiksor det finns. Som bjuder på sig själva helt och fullt ut.

Jag blir rörd till tårar verkligen !!!



Allt från att skicka gulliga sms, låna ut pengar, köpa en liter mjölk, kommer med bröd leverans, bjuder på lunch, vänliga och uppmuntrande ord, klappar mig på huvudet när jag är bakis, stöttar och bara finns.


TACK MINA VÄNNER FÖR ATT NI ÄR BÄST !!!!




Inga kommentarer: