fredag 23 april 2010

Wooohoooooooo

Fest idag !!!
Figo, Jessica och Veronica är här.
Festen har börjat.
Jobbat her gått skit bra, Jag har världens bästa arbetskollegor.
Lunchtid: Pappa hämtade mig och vi åkte ner på stan och lunchade med NORGEbesöket som jag inte sett på 18 år. Super trevligt !!!!!
Efter jobbet åkte jag och Figo ner på Vallonen och tog en liten fika. Sen kom Pierre och gjorde oss sällskap.

Sen in på systembolaget där JAG FICK VISA LEG !!!!!!! Woohoooooooo, jag hade det inte med mig. Shit !! hahahaha men Polistjejen som stod bakom sa att hon kunde säga att det var ok, sen hittade jag leget men han ville se det iallafall :D Hur glad blir man inte då då ;)
KILLEN I KASSAN (som jag älskar): Har du legitimation ??
JAG: Eh....nej men shit, jag fyller ju 32 !!!!
KILLEN I KASSAN (som jag älskar): Du måste ju ha det med dig det.
JAG: Men jag trodde inte att jag behövde det !!
POLIS TJEJEN: Men jag kan säga att hon kan handla (typ)
JAG: Men jag hittade det nu !!!!
KILLEN I KASSAN (som jag älskar): Jag vill titta på det !!!

Hahahahahaha, det ni........!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: