torsdag 22 april 2010

Hinner jag ??

Har haft en bra dag på jobbet med intressanta diskussioner med D som fått mig att fundera lite :)
Dagen har gått skit fort, och till min överraskning så kom Figolito in i affären precis då jag skulle sluta. har inte sett han på evigheter. Vi åkte och handlade, tog en fika på vallonen och pratade lite och allt och inget.
Jag skaffade ett tillfälligt nytt nummer på mobilen oxå. Det står på FB för er som har mig där. Så nu kanjag bli nådd.

Sen var jag hem till en mycket hes Snyggo och hennes gosiga barn.
Har pratat med Ludde och Hugo på telefonen idag oxå + deras C:s son som oxå ville prata med mig :)
(C är alltså Xets nya tjej)
Skulle vilja ner och träna men vet inte om jag hinner det, tanken är ju att jag, pappa och Anna ska käka på Olearys med ett norgesällskap idag men vet ännu inte vilken tid.


.

Inga kommentarer: