lördag 24 april 2010

SKJUT MIG !!!

Vaknade upp med sällskap. Japp, han var inte här när jag la mig, men nu är han. Han är en av dom mest otrevliga personer ni kan tänka er.
Han får en att vilja skjuta av sig huvudet, separera det från resten av kroppen liksom.
HERR ÅGREN (herr ångest alltså) är här för att stanna.
Jag borde inte få gå ut i den här stan alltså.
Inte sagt att jag inte hade det trevligt igår, för det hade jag. Men ibland borde man tänka till, säga stopp till sig själv. SHIIIIIIT !!!!!! Hahahahaha
Men jag dansade, typ hela kvällen. Skit roligt. Älskar att dansa och speciellt med folk som kan. 
Hade med min mina två bevakare (Figo och Pierre) det var tummen upp och tummen ner (mest tummen ner) när det kom nån av det manliga släktet. Dom godkände ingen.

Träffade roligt folk som jag inte sett på evigheter oxå.

Tack för igår, ni som var med och gjorde kvällen till en succé (typ)
;)

Inga kommentarer: