fredag 16 april 2010

Mother F***er

Gud så mycket mindre man stressar på morgonen när morfar skjutsar barnen till dagis. SÅ himla skönt.
Idag på lunchen måste det göras en del måsten. Får se hur det blir.

Trodde igår att jg höll på att bli sjuk, men mår bättre idag. Tjohoo !!!
I helgen händer väl inga jätte häftiga grejer direkt, bara ta det lugnt med vildingarna (hur ironiskt lät inte det där då) :)

Tror Alma har påverkat mina killar lite då dom numera säger "NO!!!!" om dom menar nej och gärna med lite attutyd i tonen :)
Dom är lättpåverkade barnen nu. Tar gärna efter och testar min reaktion. "NO!!!" Är faktiskt helt ok, lite roligt tilloch med.
Men när Ludde kom hit och klämde till med ett uttryck som han hade lärt sigsen vi sågs sist då vart jag mörk rädd.
Dom vet ju inte vad det betyder, men ÄNDÅ !!!! Det var nåns kompis som lärt honom detta, eller lärt, fan vet jag.....jag vet ingenting !!!! Jag bara lyssnar förvånas och försöker ta bort dom uttrycken från den här lägenheten iallafall.
Vilket ord det var undrar ni..................................ok, jag viskar: "mother fucker" ?????!!!!!

Inga kommentarer: