tisdag 27 april 2010

IQ-minihjärna funderar ;)

Den här meningen och den här låten är så talande för allt som jag känner just nu.
In my life there's been heartache and pain



I don't know if I can face it again


Cant stop now, Ive traveled so far


To change this lonely life


Åter igen: musik som fastnar och talar till en när det behövs. Det är lätt att sätta ord på sina känslor med hjälp av en låttext.
 
Allt är så skruvat och så osäkert och så läskigt, och då har det inte ens börjat. Som jag sagt tidigare, just för tillfället blir jag bara glad över när mobilen piper. Och det är oxå allt.
Än så länge, bara framtiden kan utvisa vad som händer.
Kanske blir det bra kanske skiter det sig.
Den som lever får se.
 
Fan jag gör det så sjukt mycket större än vad det egentligen är. Jag vet INGENTING !!
 
Ser ni hur jag är. Jag går så många steg i förväg. Tänker för mycket. alldeles för mycket.
Varför är jag så rädd ?? Har allt tagit så sjukt hårt på mig ?? Sveket, lögnerna och allt ska inte få förstöra mig mer. Jag måste våga nån gång..................men när ??



.

1 kommentar:

Melinda sa...

Resten då? Eller vet du redan?

"I want to know what love is

I want you to show me

I want to feel what love is

I know you can show me"