torsdag 23 september 2010

Dom minns oss !!!!!!!!!!!!!!

Helt sjukt är det.
Januari -99 åkte vi dit. Indonesien/Bali/Lombok/giliair. Vi förälskade oss i Gili Air på en gång och så klart så hittade vi killar som vi avgudade.
Vi stannade i 5 månader med ett avbrott för våran resa till Nya Zeeland.
Vi stannade på Giliair, den lilla ön som var så fantastiskt vacker, lugn och heeeeeelt underbar.
Vi levde och hade dte bra, fick vänner runt hela ön och minnen för livet.

Nu 11 år senare sitter BajsCarro där. hon smsar och säger att hon sitter och pratar med Made, en kille som jobbade på ett ställe där och som var en nära vän till mig. Han kom ihåg mig/oss !!! Han minns hur jag dansade (om det nu ska vara nåt bra), han minns att vi var där för 11 år sen, han minns vad han kallade mig !!!! HALLÅ !!!!! Min söta vän !!!!!
Och "min kille" finns kvar på ön, är gift och har en dotter. Jag vart så lycklig när jag hörde detta så tårarna rann. Han hade varit så kär i mig tydligen fick jag info om och shit alltså. (jag tog ju hans oskuld så mig får han fan inte glömma) *S*
Bad BajsCarro fixa ett kort så jag får se honom idag. Hoppas hoppas hoppas hon fixar det.

Heeeelt sjukt och helt otroligt.
En tid, en plats, människor som jag bär så varmt om hjärtat...............dom minns mig !!!! När man trodde att man bara var en av alla tursiter som dom avverkade. Dom minns mig !!

LYCKA I MITT <3

 Och jag som hittade boken idag..................ÖDET !!!!!!

Inga kommentarer: