tisdag 21 september 2010

Mår bäst

Har haft en skit trevlig kväll med mycket snak om allt och inget....ellert nu ljuger jag 99% av samtalen handlade om sex.
Tack tjejer, det här borde vi göra oftare.

Känner mig glad och nöjd med det mesta just nu.
Problemen är inte lika stora när man är singel, konstigt det där, det borde vara tvärtom.
Dte man kan sakna är närheten om kvällarna.........och nån som tycker om mig och säger det.

Jag grubblar inte ens hälften så mycket som jag gör i ett förhållande. När man är tillsammans med nån är jag alltid så rädd att inte räcka till ,jag har höga krav, jag lever för den andra och ger av mig själv till 200%, anpassar mig gärna och glömmer mig själv.

I singellivet är det mycket merta MINA behov som ska tillfredsställas och jag tänker mycket mera ego.
Och NU mår jag bra !!
Lite förvirrad över vissa saker, men hey....jag är ju faktiskt ANNELI ;)

Inga kommentarer: