lördag 25 september 2010

Idag har det varit fullt ös är hemma.

Petra med sina barn, Anna, Danne med sin lillkille, mina vildingar, grannkillen. Det har verkligen varit fullt ös medvetslös här hemma på ringvägen 18 idag. Mitt tålamod har varit lite sisådär och jag har varit skit trött. Somnade till och med på soffan mitt uppe i kaoset.

Men det var faktiskt väldigt trevligt, ochjag är glad över mina vänner som jag har.
Barnen härjade så klart precis där vi var och deras lekrum med alla leksaker var inte ens hälften så intressanta som sofforna där vi satt.

Nu har killarna en ny kompis på besök och dom springer frå ena änden av lägenheten till den andra. Misstänker att dom kommer att somna ganska ovaggat ikväll. Jag hoppas det iallafall för jag behöver lugn och ro och egen tid efter den här dagen. ;)

.

3 kommentarer:

Maria sa...

Ringvägen 18...Hihi du bor i samma hus som min mamma. Hon bor på första våningen. Eller räknas det som andra...? Alltså inte markplan utan en trappa upp.

Natti natti ;)

anneli sa...

Jaha, har hon nyss flyttat dit ???

Maria sa...

Neej... hon har bott där i minst 10 år skulle jag tro ;)

Kram