tisdag 21 september 2010

Jag var normal en gång i tiden

En gång i tiden var jag normal....nu är jag fet. Fet som ett jävla hus, nej fet som tre hus, fet som 7 jävla herrgårdar. Ush och fy va vidrigt.
Men under den tiden jag var normal...........ja då tycket jag fortfarande att jag var fet som ett hus.
Bläääää för världens sämsta självbild.
Visst finns det dom som tycker jag ser bra ut ändå, och vissa dagar är bättre än andra, men nu är jag bara fet.
Ush och fy fet fet fet fet fet.
Jag är såååå feeeeeet och fuuuuuuul.
VARFÖR lät jag mig dras ner i fetto träsket igen ???

Fet och kåt, ingen bra kombination.

(Det är en sån dag bara)
.

1 kommentar:

Veronica sa...

Vi tjejer verkar överlag ha en skev självbild... Jag har alltid sett mig som lite mullig, absolut inte fet men mer mullig än smal. Sen när jag ställer mig på vågen, ungefär 2ggr per år så får jag en chock när jag ser hur "smal" jag faktiskt är. Sjukt är det och jag hoppas mina döttrar inte får samma sjuka hjärna;) Kram på dig!