fredag 17 september 2010

Låter pattarna hänga fritt idag

Idag blir det jag och vildingarna............i soffan, tittandes på scoobyDoo med chips och ostågar.

Nunnelivet har gått så himla bra, en del orena tankar har väl dykt upp, men har fort avfärdats av min starka tro. Dag ett snart avklarad.

Vi har hunnit med en tur ner på stan där vi träffade Nettan och Nina. Vi tog en fika på Vallonen och barnen skötte sig bra.
Fick faktiskt bekräftelse på att dom faktiskt är riktigt riktigt duktiga ev Elin på smyckesaffären.
Jag fick mig en tankeställare. DOm fixar faktiskt rätt mycket ooch gör det bra fast dom är vilda. Dom får tex gå in på leksaksaffären medans jag är på Vallonen, dom tittar runt, och snor inte med sig nåt ut ur affären.Do springer runt på torget och leker och håller sig där nuförtiden istället för att dera iväg. Frihet under ansvar. Min mammas uppfostringsteknink......och min !!!

Dom är riktigt riktigt bäst !!!!!!

Inga kommentarer: