tisdag 28 september 2010

En bra dag

Kvällen på stan har varit så jävla lyckad.
Vilket underbart initiativ med en tjejkväll och dom vart nog lite chockade över att så många kom.

Super skoj, alla åldrar var nog representerade ikväll. Jag och Anna flängde runt och fyndade lite.
En hel del skratt och tok och så avslutade vi med en middag på Kina.

Så himla mysigt. Tack för idag tjejen. Jag gillar dig !!!

I morgonkväll bär det av hem till MJ för lite vin och tjejsnack. MYYYYYYS !!

Faktiskt så njuter jag av min barnledighet just nu. har knappt hunnit sakna dom. Det har jag ju så klart men att aktivera sig och umgås är ett bra sätt att få tiden att gå fortare och koncentrera sig på annat.

Ikväll blir jag själv hemma, kanske ligger han med nån annan idag vad vet jag om det. Men men, några omtänksamma (på hans sätt) sms har jag fått iallfall. Och det gör att jag blir glad.

Inga kommentarer: