torsdag 16 september 2010

Försvinn bananflugor, försvinn

KLicka på bilden för att komma till "källan"


Dom rä fan överallt, helvete.
Kom ihåg när jag bodde med Xet och han skyllde alla bananflugor i huset hela sommaren på att jag hade lämnat en banan framme på köksbänken.

Grannarna hade bananflugor.........hela jävla gatan hade det....men det var MIN banan som hade lockat dit dom !!
Herregud hur stod jag ut ???

Hur som haver så verkar bananen fortfarande locka småflugor runt om i Fagersta. 

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Inte meningen att lämna bananen framme för 6 år sen :/ 

2 kommentarer:

pennypancake sa...

hahaha jag skrattar så jag tror jag måste pie in my pants.....ja man fattar inte EFTERÅT hur man stod ut med vissa.....ööhhh egenheter kallar vi dom

Marlene sa...

Hahaha...du är så rolig Syster Anneli!!!